Blog - SalonWeb.pl

Plan działania na Social Media.

Profile w portalach społecznościowych przekaźnikiem reklamy.

salonweb.pl_plan_dzialania_na_social_media

Dlaczego ostatnio coraz więcej średnich i małych firm decyduje się na obecność w Social media? Odpowiedź jest prosta, mamy możliwość poinformowania naszych stałych jak i nowych klientów o naszej nowej ofercie. Takie działania nie są tak bardzo natrętne jak wysyłanie niechcianych e-maili na skrzynkę pocztową zupełnie przypadkowych osób. Najpopularniejsze serwisy społecznościowe dają nam możliwość wykupienia płatnych reklam, które możemy ukierunkować na konkretne grupy docelowe. Daje nam to niesamowite możliwości. Porównując koszt billboardu do kampanii reklamowych w Social media to te drugie są o wiele bardziej korzystniejsze. Zatem jeśli prowadzisz małą bądź średnią firmę należy poważnie nad tym się zastanowić.

Social media-platforma kontaktu z Klientem.

Kolejnym powodem dla którego warto posiadać profil firmowy w społecznościowych mediach to kontakt z naszymi klientami. Możemy z nimi prowadzić dyskusje, w trakcie takich rozmów często usłyszymy od swoich klientów czego oni od nas oczekują albo za co nas cenią. To na prawdę ważne, możemy skorygować swoje działania na rynku. Poza tym zbudowanie społeczności klientów wokół swojej firmy, uwiarygodni nas w oczach osób chcących skorzystać z naszych usług.

Wygenerowanie ruchu na stronie www.

Możemy wykorzystać Social media do promowania swojej strony w internecie, co na pewno przełoży się na ilość dziennych wizyt na stronie firmowej. To wszystko z koleji będzie miało wpływ na miejsce zajmowane w wyszukiwarce Google. Jeżeli prowadzisz rzetelną firmę i nie boisz się kontaktu z odbiorcami Twoich usług w sieci skorzystaj z możliwości, które dają Ci Social media.

Komentarze

Co myślą inni?

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentrzy.

Dodaj komentarz

Masz jakiś pomysł?