Blog - SalonWeb.pl

8 najważniejszych zasad SEO.

1

 

1.Niezwykła moc tagów.

Używaj na każdej stronie dobrze dobranego tagu  tytułowego.Wydaje się to oczywiste ale nie każdy przecież wie o tym,że tagi nie powinny przekraczać 70 znaków i meta opisów do około 155 znaków. Pamiętaj,że szczególnie dobrym sposobem na pozycjonowanie jest umieszczenie w tagu tytułowym frazy kluczowej na którą się pozycjonujesz.

2.Zarządzanie przekierowaniami kluczem do sukcesu.

Aby zatrzymać wszystkie linki zewnętrzne i uniknąć problemu z duplikowaną treścią zastosuj jedną ważną zasadę: Podczas przenoszenia na nową stronę internetową lub url pamiętaj aby zadbać o przekierowanie 301 starych linków na stronie do nowych stron. Również kiedy posiadasz kilka nazw domen wykorzystaj jedną domenę główną, resztę po prostu przekierowuj.

3.Linki wewnątrz strony.

Ważne jest aby przy tworzeniu Twojej świetnie prezentującej się  witryny zadbać o linki wewnętrzne tzn.upewnij się czy Twoje linki wewnętrzne dbają o Twoje najważniejsze podstrony i mają dobre opisowe anchory tak aby google roboty zrozumiały czego dotyczy witryna.

Pomocne dla Ciebie na pewno staną się darmowe programy takie jak :SEO SpiderTool, ScremingFrog czy też link Sleuth

4.Bezpieczeństwo.

Dużo darmowych motywów WordPressa zawiera ukryty kod, który zamieści na Twojej stronie spamujące zewnętrzne linki lub jeszcze gorzej złośliwe oprogramowanie.Koniecznie sprawdzaj wszystkie darmowe motywy oraz korzystaj z zaufanego źródła.

Ukryte linki bardzo często znajdziesz w : PHP Base64.

Przydatną opcją jest zainstalowanie i uruchomienie TAC, szybko wykryje motywy WordPressa.

5.Badź fair.

Aktualizacje Google bardzo skutecznie zajęły się tymi, którzy stosują sieci blogerskie. Jeżeli zostaniesz złapany w ekspresowym tempie spadniesz z pierwszej strony na siódmą. Pamiętaj więc aby nie oszukiwać, zamiast tworzyć ryzyko szybkiego spadku z pierwszej strony , zajmij się bezpiecznym budowaniem bazy linków .

6.Słowa klucze.

Zbadaj słowa kluczowe w pierwszej kolejności tak by mogły być wbudowane w projekt Twojej strony . W trakcie budowy strony internetowej nie pozostawiaj tej czynności na koniec.Przy istniejącej już stronie możesz wykorzystać Google AdWords.

7.Zadbaj o porządek w informacjach.

Warto skorzystać i stworzyć listy w wyszukiwarkach takich jak Google Places lub Yahoo Local. W stopkę można wpisać przejrzyste informacje dotyczące firmy. Sprawdź swoje dane whois i jeśli różnią się w stosunku do tych o firmie,ujednolicaj je.

8.Społecznościowy cel.

Skorzystaj z powszechnych portali społecznościowych takich jak Facebook i Twitter. Promuj treści z własnego profilu. Skup się na podbijaniu udostępnień zamiast zwiększać liczbę fanów i ,,polubień”. Właśnie udostępnienia pomogą Ci w pozycjonowaniu a popularne ” lajki”’ zwiększą nam tylko bazę odbiorców.

 

Komentarze

Co myślą inni?

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentrzy.

Dodaj komentarz

Masz jakiś pomysł?